Tarikh | 21-25/9/15 |
Catatan | Cuti Pertengahan Penggal 2. |
Monday, September 21, 2015
Friday, September 18, 2015
Minggu 38(14-18/9/15)
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh
|
14/9/15 (Isnin)
|
Kelas
|
4K2
|
Tajuk
|
Bab 9:Perkembangan di Eropah
|
Objektif
|
|
Kaedah/Aktiviti
|
|
Kbkk
|
|
Nilai/Unsur patriotisme
|
|
Konsep/Istilah
|
|
Sumber rujukan
|
|
Refleksi
|
Pelajar dapat menjelaskan dengan contoh faktor imperialisme Barat ke atas Asia dan kesan-kesannya.Tamat bab 9.
|
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh
|
14/9/15 (Isnin)
|
Kelas
|
6RK5
|
Tajuk
|
|
Objektif
|
|
Kaedah/Aktiviti
|
|
Kbkk
|
|
Nilai/Unsur patriotisme
|
|
Konsep/Istilah
|
|
Sumber rujukan
|
|
Refleksi
|
Pelajar dapat menghuraikan fakta penting bagi soalan yang diberi.
|
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh
|
15/9/15 (Selasa)
|
Kelas
|
6AK4
|
Tajuk
|
|
Objektif
|
|
Kaedah/Aktiviti
|
|
Kbkk
|
|
Nilai/Unsur patriotisme
|
|
Konsep/Istilah
|
|
Sumber rujukan
|
|
Refleksi
|
Pelajar dapat menghuraikan fakta penting bagi soalan yang diberi.Sebahagian pelajar berjaya menyiapkan esei tersebut dengan membuat pengenalan, huraian isi dan penutup yang jelas seperti kehendak soalan .
|
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh
|
15/9/15 (Selasa)
|
Kelas
|
6RK5
|
Tajuk
|
|
Objektif
|
|
Kaedah/Aktiviti
|
|
Kbkk
|
|
Nilai/Unsur patriotisme
|
|
Konsep/Istilah
|
|
Sumber rujukan
|
|
Refleksi
|
Pelajar dapat menghuraikan fakta penting bagi soalan yang diberi.Sebahagian pelajar berjaya menyiapkan esei tersebut dengan membuat pengenalan, huraian isi dan penutup yang jelas seperti kehendak soalan .
|
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh
|
16/9/15(Rabu)
|
Kelas
|
6AK4
|
Tajuk
|
|
Objektif
|
|
Kaedah/Aktiviti
|
|
Kbkk
|
|
Nilai/Unsur patriotisme
|
|
Konsep/Istilah
|
|
Sumber rujukan
|
|
Refleksi
|
Pelajar dapat menghuraikan fakta penting bagi soalan yang diberi.Sebahagian pelajar berjaya menyiapkan esei tersebut dengan membuat pengenalan, huraian isi dan penutup yang jelas seperti kehendak soalan .
|
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh
|
16/9/15(Rabu)
|
Kelas
|
6RK5
|
Tajuk
|
|
Objektif
|
|
Kaedah/Aktiviti
|
|
Kbkk
|
|
Nilai/Unsur patriotisme
|
|
Konsep/Istilah
|
|
Sumber rujukan
|
|
Refleksi
|
Pelajar dapat menghuraikan fakta penting bagi soalan yang diberi.
|
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh
|
17/9/15 (Khamis)
|
Kelas
|
6AK4
|
Tajuk
|
|
Objektif
|
|
Kaedah/Aktiviti
|
|
Kbkk
|
|
Nilai/Unsur patriotisme
|
|
Konsep/Istilah
|
|
Sumber rujukan
|
|
Refleksi
|
Pelajar dapat menjelaskan fakta penting bagi soalan yang diberi.
|
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh
|
17/9/15 (Khamis)
|
Kelas
|
4K2
|
Tajuk
|
Mula Bab 10:Dasar British dan kesannya terhadap ekonomi negara.
|
Objektif
|
|
Kaedah/Aktiviti
|
|
Kbkk
|
|
Nilai/Unsur patriotisme
|
|
Konsep/Istilah
|
|
Sumber rujukan
|
|
Refleksi
|
Pelajar dapat membandingkan ciri-ciri ekonomi tradisional dengan ekonomi dagangan dan mengaitkannya dengan dasar British.
|
Mata pelajaran
|
Sejarah
|
Tarikh
|
17/9/15 (Khamis)
|
Kelas
|
6RK5
|
Tajuk
|
|
Objektif
|
|
Kaedah/Aktiviti
|
|
Kbkk
|
|
Nilai/Unsur patriotisme
|
|
Konsep/Istilah
|
|
Sumber rujukan
|
|
Refleksi
|
Pelajar dapat menghuraikan fakta penting bagi soalan yang diberi.Sebahagian pelajar berjaya menyiapkan esei tersebut dengan membuat pengenalan, huraian isi dan penutup yang jelas seperti kehendak soalan .
|
Tarikh | 18/9/15(Jumaat) |
Catatan | Cuti Darurat:Jerebu |
Subscribe to:
Posts (Atom)