| Mata pelajaran | Sejarah 2 |
| Tarikh | 21/5/12 (Isnin) |
| Kelas | 6AK4/5 |
| Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan. |
| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 21/5/12 (Isnin) |
| Kelas | 4S1 |
| Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan. |
| Mata pelajaran | Sejarah 2 |
| Tarikh | 21/5/12 (Isnin) |
| Kelas | 6RK1 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme |
|
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan | |
| Refleksi | Pelajar dapat menyatakan konsep dan ciri-ciri feudalisme di England |
| Mata pelajaran | Sejarah 2 |
| Tarikh | 22/5/12 (Selasa) |
| Kelas | 6RK1 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme |
|
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan | |
| Refleksi | Pelajar dapat menyatakan konsep dan ciri-ciri perbandingan antara feudalisme di England dan Jepun. |
| Mata pelajaran | Sejarah 2 |
| Tarikh | 22/5/12 (Selasa) |
| Kelas | 6AK1 |
| Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan. |
| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 23/5/12 (Rabu) |
| Kelas | 4S3 |
| Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan. |
| Mata pelajaran | Sejarah 2 |
| Tarikh | 23/5/12 (Rabu) |
| Kelas | 6RK1 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme |
|
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan |
|
| Refleksi | Pelajar dapat menyatakan definisi dan ciri-ciri masyarakat agraria di Negara China. |
| Mata pelajaran | Sejarah 2 |
| Tarikh | 24/5/12 (Khamis) |
| Kelas | 6AK1 dan 6AK4/5 |
| Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan. |
| Mata pelajaran | Sejarah 2 |
| Tarikh | 24/5/12 (Khamis) |
| Kelas | 6RK1 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme |
|
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan |
|
| Refleksi | Pelajar dapat menyatakan definisi dan ciri-ciri masyarakat agraria di Negara China. |
| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 24/5/12 (Jumaat) |
| Kelas | 4S1 dan 4S3 |
| Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan |
No comments:
Post a Comment