| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 8/10/12 (Isnin) |
| Kelas | 4S1 |
| Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan:Biologi 2. |
| Mata pelajaran | Sejarah 2 |
| Tarikh | 17/10/12 (Rabu) |
| Kelas | 6AK1 |
| Tajuk | Perbincangan Soalan/Jawapan peperiksaan Percubaan STPM Kedah 2012. |
| Objektif | Menganalisis fakta penting bagi setiap topik. |
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk | menganalisis |
| Nilai/Unsur patriotisme | Kerajinan |
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan/ Fokus soalan |
|
| Refleksi | Pelajar membuat catatan semasa sesi perbincangan soalan berkenaan. |
| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 17/10/12 (Rabu) |
| Kelas | 6RK1 |
| Tajuk | Ulangkaji
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme |
|
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan |
|
| Refleksi | Pelajar membuat catatan semasa sesi perbincangan soalan berkenaan. |
| Mata pelajaran | Sejarah 2 |
| Tarikh | 18/10/12 (Khamis) |
| Kelas | 6AK4/5 |
| Tajuk | Perbincangan Soalan/Jawapan peperiksaan Percubaan STPM Kedah 2012. |
| Objektif | Menganalisis fakta penting bagi setiap topik. |
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk | menganalisis |
| Nilai/Unsur patriotisme | Kerajinan |
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan/ Fokus soalan |
|
| Refleksi | Pelajar membuat catatan semasa sesi perbincangan soalan berkenaan. |
| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 18/10/12 (Khamis) |
| Kelas | 6RK1 |
| Tajuk | Ulangkaji
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme |
|
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan |
|
| Refleksi | Pelajar membuat catatan semasa sesi perbincangan soalan berkenaan. |
| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 19/10/12(Jumaat) |
| Kelas | 4S1 |
| Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan:Matematik Kertas 2 |
| Mata pelajaran | Sejarah 2 |
| Tarikh | 19/10/12 (Jumaat) |
| Kelas | 6AK1 |
| Tajuk | Perbincangan Soalan/Jawapan peperiksaan Percubaan STPM Kedah 2012. |
| Objektif | Menganalisis fakta penting bagi setiap topik. |
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk | menganalisis |
| Nilai/Unsur patriotisme | Kerajinan |
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan/ Fokus soalan |
|
| Refleksi | Pelajar membuat catatan semasa sesi perbincangan soalan berkenaan. |
No comments:
Post a Comment