| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 29/9/14(Isnin) |
| Kelas | 4K8 |
| Tajuk |
Bab 2 :Ulangkaji Peningkatan tamadun (Yunani, Rom, India dan China)
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme |
|
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan | Buku Teks Tingkatan Empat m/s 37-41 |
| Refleksi | Pelajar dapat menyatakan latar belakang setiap tamadun dengan mengaitkannya dengan tajuk yang telah dipelajari dalam Bab 1. |
| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 29/9/14(Isnin) |
| Kelas | 6RK4 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme |
|
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan |
|
| Refleksi | Pelajar dapat menyatakan kepentingan sesuatu tajuk dalam Tema 1 berdasarkan jadual analisis soalan . |
| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 1/10/14 (Selasa) |
| Kelas | 6AK5 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme |
|
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan |
|
| Refleksi | Pelajar membuat catatan fakta tambahan yang dibincangkan.Jawapan lengkap telah diemelkan kepada pelajar.Pelajar yang tiada emel,bahan diberi dalam bentuk CD. |
| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 1/10/14 (Selasa) |
| Kelas | 6RK4 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme |
|
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan |
|
| Refleksi | Pelajar dapat menghasilkan pengenalan yang baik dengan mengambilkira saranan guru. . |
| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 2/10/14 (Rabu) |
| Kelas | 6AK5 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme |
|
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan |
|
| Refleksi | Pelajar membuat catatan fakta tambahan yang dibincangkan.Jawapan lengkap telah diemelkan kepada pelajar.Pelajar yang tiada emel,bahan diberi dalam bentuk CD. |
| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 2/10/14 (Rabu) |
| Kelas | 6RK4 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme |
|
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan |
|
| Refleksi | Pelajar dapat menghuraikan fakta penting bagi soalan yang diberi. |
| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 2/10/14 (Khamis) |
| Kelas | 6AK5 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme |
|
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan |
|
| Refleksi | Pelajar membuat catatan fakta tambahan yang dibincangkan.Jawapan lengkap telah diemelkan kepada pelajar.Pelajar yang tiada emel,bahan diberi dalam bentuk CD. |
| Tarikh | 2/10/14 (Khamis) |
| Kelas | 4K8 |
| Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan |
| Tarikh | 3/10/14 (Jumaat) |
| Kelas | 4K8 |
| Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan |
| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 3/10/14 (Jumaat) |
| Kelas | 6RK4 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme |
|
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan |
|
| Refleksi | Pelajar dapat menghasilkan penutup dengan baik dengan mengambilkira saranan guru. |
| Mata pelajaran | Sejarah |
| Tarikh | 3/10/14 (Jumaat) |
| Kelas | 6AK5 |
| Tajuk |
|
| Objektif |
|
| Kaedah/Aktiviti |
|
| Kbkk |
|
| Nilai/Unsur patriotisme |
|
| Konsep/Istilah |
|
| Sumber rujukan |
|
| Refleksi | Pelajar membuat catatan fakta tambahan yang dibincangkan. |
No comments:
Post a Comment