Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 12/5/14(Isnin) |
Kelas | 6RK4 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan isi kandungan Sukatan pelajaran Sejarah STPM Silibus baru. Majoriti pelajar telah ada akaun emel dan FB.Ini memudahkan guru bagi penghantaran maklumat P&P seterusnya. |
Tarikh | 12/5/14 (Isnin) |
Kelas | 4K8 |
Catatan | Mengawasi Kelas Peperiksaan |
Tarikh | 13/5/14 (Selasa) |
Catatan | Cuti Umum sempena Hari Wesak |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 14/5/14(Rabu) |
Kelas | 6RK4 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar dapat menjelaskan konsep feudalisme dari segi definisi dan ciri-ciri.Guru juga telah mengemelkan 2 contoh link berkenaan kepada emel/akaun FB setiap pelajar iaitu: |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 14/5/14(Rabu) |
Kelas | 6AK5 |
Tajuk | SEJARAH KERTAS 2:TAMADUN ISLAM
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Kebanyakan pelajar dapat menyatakan beberapa fakta berkaitan. |
Tarikh | 15/5/14 (Khamis) |
Kelas | 4K8 |
Catatan | Mengawasi Kelas Peperiksaan |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 15/5/14 (Khamis) |
Kelas | 6RK4 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan konsep dan ciri-ciri feudalisme di England. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 15/5/14 (Khamis) |
Kelas | 6AK5 |
Tajuk | SEJARAH KERTAS 2:TAMADUN ISLAM
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Kebanyakan pelajar dapat menyatakan beberapa fakta berkaitan. |
Tarikh | 16/5/14 (Jumaat) |
Kelas | 4K8 |
Catatan | Mengawasi Kelas Peperiksaan |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 16/5/14 (Jumaat) |
Kelas | 6AK5 |
Tajuk | SEJARAH KERTAS 2:TAMADUN ISLAM
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Kebanyakan pelajar dapat menyatakan beberapa fakta berkaitan. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 16/5/14 (Jumaat) |
Kelas | 6RK4 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan konsep dan ciri-ciri feudalisme di Negara Jepun. |
Tarikh | 17/5/14 (Sabtu ganti-jadual Khamis) |
Kelas | 4K8 dan 6AK5 |
Catatan | Sambutan Hari Guru Peringkat sekolah. |
No comments:
Post a Comment