Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 8/10/12 (Isnin) |
Kelas | 4S1 |
Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan:Biologi 2. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 17/10/12 (Rabu) |
Kelas | 6AK1 |
Tajuk | Perbincangan Soalan/Jawapan peperiksaan Percubaan STPM Kedah 2012. |
Objektif | Menganalisis fakta penting bagi setiap topik. |
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | menganalisis |
Nilai/Unsur patriotisme | Kerajinan |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan/ Fokus soalan |
|
Refleksi | Pelajar membuat catatan semasa sesi perbincangan soalan berkenaan. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 17/10/12 (Rabu) |
Kelas | 6RK1 |
Tajuk | Ulangkaji
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar membuat catatan semasa sesi perbincangan soalan berkenaan. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 18/10/12 (Khamis) |
Kelas | 6AK4/5 |
Tajuk | Perbincangan Soalan/Jawapan peperiksaan Percubaan STPM Kedah 2012. |
Objektif | Menganalisis fakta penting bagi setiap topik. |
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | menganalisis |
Nilai/Unsur patriotisme | Kerajinan |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan/ Fokus soalan |
|
Refleksi | Pelajar membuat catatan semasa sesi perbincangan soalan berkenaan. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 18/10/12 (Khamis) |
Kelas | 6RK1 |
Tajuk | Ulangkaji
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar membuat catatan semasa sesi perbincangan soalan berkenaan. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 19/10/12(Jumaat) |
Kelas | 4S1 |
Catatan | Mengawasi kelas peperiksaan:Matematik Kertas 2 |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 19/10/12 (Jumaat) |
Kelas | 6AK1 |
Tajuk | Perbincangan Soalan/Jawapan peperiksaan Percubaan STPM Kedah 2012. |
Objektif | Menganalisis fakta penting bagi setiap topik. |
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | menganalisis |
Nilai/Unsur patriotisme | Kerajinan |
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan/ Fokus soalan |
|
Refleksi | Pelajar membuat catatan semasa sesi perbincangan soalan berkenaan. |
No comments:
Post a Comment