Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 11/6/12(Isnin) |
Kelas | 6AK4/5 |
Tajuk | Perkembangan nasionalisme Filipina di bawah pemerintahan Sepanyol.
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | menjelaskan konsep |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah | Penentangan Apolinario. |
Sumber rujukan | |
Refleksi | Sebahagian besar pelajar dapat menjelaskan latar belakang gerakan nasionalisme di Filipina termasuk perjuangan Liga Filipina semasa di bawah pemerintahan Sepanyol. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 11/6/12(Isnin) |
Kelas | 6RK1 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan definisi dan ciri-ciri masyarakat agraria di Negara China. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 11/6/12(Isnin) |
Kelas | 4S1 |
Tajuk | Bab 6: Pembentukan kerajaan Islam dan sumbangannya.
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | Buku Teks Tingkatan Empat m/s 150-151. |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan contoh- contoh sumbangan Kerajaan Bani Umaiyyah. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 12/6/12(Selasa) |
Kelas | 6RK1 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan definisi dan ciri-ciri masyarakat agraria di Negara Belanda secara umum. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 13/6/12(Rabu) |
Kelas | 6RK1 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan definisi dan ciri-ciri masyarakat agraria di Negara Belanda. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 13/6/12(Rabu) |
Kelas | 6AK1 |
Tajuk | Perkembangan nasionalisme Filipina di bawah pemerintahan Sepanyol.
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | menjelaskan konsep |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah | Penentangan Apolinario. |
Sumber rujukan | |
Refleksi | Sebahagian besar pelajar dapat menjelaskan latar belakang gerakan nasionalisme di Filipina termasuk perjuangan Liga Filipina semasa di bawah pemerintahan Sepanyol. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 14/6/12(Khamis) |
Kelas | 6AK4/5 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | menjelaskan konsep |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | Pelajar dapat menjelaskan setiap konsep berkenaan. |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 14/6/12(Khamis) |
Kelas | 6RK1 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan definisi dan ciri-ciri masyarakat maritim di Negara Jepun dalam aspek ketenteraan . |
Mata pelajaran | Sejarah 2 |
Tarikh | 15/6/12(Jumaat) |
Kelas | 6AK1 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | menjelaskan konsep |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | |
Refleksi | Pelajar dapat menjelaskan setiap konsep berkenaan. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 15/6/12(Jumaat) |
Kelas | 4S1 |
Tajuk | Bab 6: Pembentukan kerajaan Islam dan sumbangannya.
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan | Buku Teks Tingkatan Empat m/s 151-154. |
Refleksi | Pelajar dapat menyatakan contoh- contoh sumbangan Kerajaan Bani Umaiyyah. |
No comments:
Post a Comment