Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 2/9/13 (Isnin) |
Kelas | 6RK5 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar dapat menghuraikan fakta penting bagi soalan yang diberi.Cara membuat pengenalan dan penutup telah banyak peningkatannya.Olahan lebih teratur. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 2/9/13 (Isnin) |
Kelas | 6AK1/2 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar membuat catatan fakta tambahan yang dibincangkan.Jawapan lengkap telah diemelkan kepada pelajar.Pelajar yang tiada emel,bahan diberi dalam bentuk CD. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 3/9/13 (Selasa) |
Kelas | 4S3 |
Tajuk | Ulangkaji Bab 2
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Majoriti pelajar dapat menyatakan fakta penting berkaitan. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 3/9/13 (Selasa) |
Kelas | 6RK5 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar dapat menghuraikan fakta penting bagi setiap soalan yang diberi.Cara membuat pengenalan dan penutup telah banyak peningkatannya.Olahan lebih teratur dan tersusun. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 3/9/13 (Selasa) |
Kelas | 6AK1/2 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar membuat catatan fakta tambahan yang dibincangkan.Jawapan lengkap telah diemelkan kepada pelajar.Pelajar yang tiada emel,bahan diberi dalam bentuk CD. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 4/9/13 (Rabu) |
Kelas | 6RK5 |
Catatan | Peperiksaan Percubaan Sejarah STPM Penggal 1.Saya mengadakannya pada waktu 1 hingga 4 iaitu waktu 1-2 pemberian guru lain manakala waktu 3-4 adalah waktu saya sendiri.Peperiksaan ini diadakan awal bagi kelas saya sahaja kerana tarikh peperiksaan sebenar nanti,saya tiada di sini kerana akan bercuti haji mulai 23/9/13 hingga 8/11/13. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 4/9/13 (Rabu) |
Kelas | 6AK1/2 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar membuat catatan fakta tambahan yang dibincangkan.Jawapan lengkap telah diemelkan kepada pelajar.Pelajar yang tiada emel,bahan diberi dalam bentuk CD. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 5/9/13 (Khamis) |
Kelas | 4S3 |
Tajuk | Ulangkaji Bab 3
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Majoriti pelajar dapat menyatakan fakta penting setiap soalan berkenaan. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 5/9/13 (Khamis) |
Kelas | 6RK5 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar dapat menghuraikan fakta penting bagi setiap soalan yang diberi.Cara membuat pengenalan dan penutup telah banyak peningkatannya.Olahan semakin baik. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 5/9/13 (Khamis) |
Kelas | 6AK1/2 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar membuat catatan fakta tambahan yang dibincangkan.Jawapan lengkap telah diemelkan kepada pelajar.Pelajar yang tiada emel,bahan diberi dalam bentuk CD. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 6/9/13 (Jumaat) |
Kelas | 6RK5 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar dapat menghuraikan fakta penting bagi setiap soalan yang diberi.Cara membuat pengenalan dan penutup telah banyak peningkatannya.Olahan semakin baik dan kemas. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 6/9/13 (Jumaat) |
Kelas | 6AK1/2 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Sumber rujukan |
|
Refleksi | Pelajar membuat catatan fakta tambahan yang dibincangkan.Jawapan lengkap telah diemelkan kepada pelajar.Pelajar yang tiada emel,bahan diberi dalam bentuk CD. |
No comments:
Post a Comment