|
|||||||||
Tajuk
|
SEJARAH KERTAS 2:TAMADUN ISLAM
TEMA 2:Pembangunan dan Penerokaan.
|
||||||||
Objektif
|
|
||||||||
Kaedah/Aktiviti
|
|
||||||||
KBAT
|
Menilai
|
||||||||
i-Think/Proses
Pemikiran
|
Peta Buih berganda/Membanding beza
|
||||||||
Nilai/Unsur patriotisme/
Kemahiran insaniah
|
|
||||||||
Konsep/Istilah
|
|
||||||||
Sumber rujukan
|
|
||||||||
Refleksi
|
Pengendalian kuiz berjaya
dihabiskan Suasana kelas
terkawal walaupun agak bising.
|
|
|||||||||
Tajuk
|
KERJA KURSUS(SEJARAH KERTAS 4):
|
||||||||
Objektif
|
|
||||||||
Kaedah/Aktiviti
|
|
||||||||
KBAT
|
Mensintesis
|
||||||||
i-Think/Proses
Pemikiran
|
Peta
Dakap/Hubungan seluruh bahagian
|
||||||||
Nilai/Unsur
patriotisme/
Kemahiran
insaniah
|
|
||||||||
Konsep/Istilah
|
|
||||||||
Sumber
rujukan
|
|
||||||||
Refleksi
|
100%
pelajar telah berjaya menghasilkan pengenalan esei. Bagaimanapun, terdapat
segelintir yang masih melakukan kesalahan tatabahasa yang perlu diperbetul dan dibuat
penambahbaikan.
10%
Pelajar telah berjaya menghasilkan badan esei sekurang-kurangnya 1 perenggan
isi.
Seoragng
pelajar telah menyiapkan keseluruhan esei. Guru membuat penambahbaikan
bersama pelajar iaitu di luar waktu PdPc.
|
|
|||||||||
Catatan
|
Ujian
Diagnostik:
Pengajian
Am 2
|
|
|||||||||
Catatan
|
Ujian
Diagnostik:
Sejarah
2
|
|
|||||||||
Catatan
|
Ujian
Diagnostik:
Seni
Visual 2
|
|
|||||||||
Tajuk
|
SEJARAH KERTAS 2:TAMADUN ISLAM
TEMA 2:Pembangunan dan Penerokaan.
|
||||||||
Objektif
|
|
||||||||
Kaedah/Aktiviti
|
|
||||||||
KBAT
|
Menilai
|
||||||||
i-Think/Proses
Pemikiran
|
Peta Buih berganda/Membanding beza
|
||||||||
Nilai/Unsur patriotisme/
Kemahiran insaniah
|
|
||||||||
Konsep/Istilah
|
|
||||||||
Sumber rujukan
|
|
||||||||
Refleksi
|
100% pelajar memberi
tumpuan kepada sesi pembentangan .
|
No comments:
Post a Comment